.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محرومیت100روستای مازندران ازپوشش صداوسیما

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: هم اکنون 100 روستای استان از پوشش شبکه های تلویزیونی و رادیویی محروم هستند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، جواد قناعت در جلسه پیگیری مصوبات سفر هیئت دولت به استان افزود: بر اساس مصوبات تا پایان سال 89 یکصد ایستگاه رادیویی و تلویزیونی باید در استان ایجاد می شود تا شاهد پوشش و دریافت همه مردم روستاهای مازندران از شبکه دیداری وشنیداری باشیم.

وی با اشاره به اینکه برای این ایجاد ایستگاهها 40میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده که 40 درصد از این اعتبارات استانی خواهد داد بود اظهار داشت: متاسفانه به دلایلی پارسال در این زمینه کاری نشده است که مقرر شد امسال 66 ایستگاه ایجاد شود.

قناعت بر پوشش همه شبکه های ملی و استانی در این روستاها تاکید کرد و اظهار داشت: اکنون بسیاری از روستاهای استان از یک یا دوشبکه ملی برخوردارند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران خاطر نشان کرد: راه اندازی و تجهیز یک خودروی سیار تلویزیونی و رادیویی استانی از دیگر مصوبات سفر هیات دولت است.

قناعت بر پیگیری مصوبات سفر دولت به مازندران تاکید کرد و گفت : مردم باید نتایج سفر را با عملیاتی و بهره برداری پروژه های مصوب احساس کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.